Klantverhaal Jan en Marion Wilhelmus

Mijn vrouw en kunnen dit bedrijf alleen maar van ganser harte aanbevelen, dus ACT ga zo door in jullie prachtige nieuwe bedrijf.

Toen mijn vrouw en ik 2 jaar geleden op Noord Beveland kwamen wonen waren we op zoek naar een nieuwe camperservice. Wij hebben een Hymer B588 uit 2016. Het was per toeval via de eigenaar van Autototaalglas die mij wees op ACT-Glerum in Goes (toen nog in Goes nu Kapelle).

Jan en Marion Wilhelmus

Al redelijk snel kwam ik terecht bij ACT-Glerum, omdat de slang van mijn pompje was losgeraakt. Dhr Glerum (vanaf nu Dick) wilde mij meteen helpen en ging een half uur aan de slag en vroeg daar toen €7 - voor ik schrok daar uiteraard van en heb hem een meervoud van dat bedrag gegeven, want voor wat hoort wat. 

Omdat ik nog garantie op mijn camper had en inmiddels een paar kleine probleempjes aan de hand had, heb mijn toenmalige camperservice gevraagd of ACT de garantie mocht overnemen, en dat was een gouden zet, want Dick ontdekte meteen allerlei zaken die voor verbetering vatbaar waren. 

Vanaf toen die tijd ben ik met alles wat mijn camper betreft naar Janet en Dick gegaan en tot op de dag van vandaag ben ik daar heel erg blij mee.

Een tijdje geleden hadden ze een soort prijsvraag waar o.a. een picknickservies (zie foto) te winnen was, en je raad het misschien al, ik was een van de gelukkigen, en dat terwijl ik nog nooit iets gewonnen had. 

Dus als ook als je iets wil winnen moet je bij ACT-Glerum zijn.

Mijn vrouw en kunnen dit bedrijf alleen maar van ganser harte aanbevelen, dus ACT ga zo door in jullie prachtige nieuwe bedrijf.